sobota 23. listopadu 2013

Tvarohové lívanečky

Ahoj,
dneska jsem po dlouhé době dělala recept podle sebe, protože ten poslední se vůbec nevyvedl. Popravdě řečeno ani nevím co to bylo :-)
Každopádně jsem dnes ráno vstala s tím, že si udělám banánové lívanečky a v kuchyni jsem zjistila, že nemáme banány. A to jistě uznáte, že banánové lívance bez banánu, prostě nejdou a tak jsem smíchala vše možné i nemožné a věřte nevěřte, lívance byly výborné.

Ingredience pro čtyři osoby


4 vejce
1 vanilkový pudink
200 g tvarohového krému
asi dvě lžíce bílého jogurtu + navrch
dvě lžíce medu nebo jiného sladidla
ovoce navrch - já měla maliny

A jak na to?

Oddělíme si bílky od žloutků a bílky dáme šlehat. Vše ostatní smícháme a když je sníh pořádně našlehaný opatrně smícháme. No a můžete smažit :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat