úterý 3. prosince 2013

Vařila myšička kašičku

Zdravím,
jsem trošku nastydlá :-( Jestli ještě někdy budu chtít spát s otevřenými okny v prosinci, tak mě prosím vás zastavte :-) No, ale protože smrkám každých pět minut, bolí mě od ucpaného nosu hlava a potom co jsem včera spala dvě a půl hodiny když jsem přišla ze školy, tak jsem dnes zůstala doma, abych neskončila v posteli na týden.
No a protože jsem snídala až za světla a né za tmy jako když jdu do školy, tak jsem nafotila mou nejoblíbenější kaši a tady je :-D




Ingredience:

30 g ovesných vloček (já používám jemné s vlákninou od emco)
30 g mléka
100 ml vody
kousek banánu
lžíce nastrouhaného kokosu
čtvereček hořké čokolády
lžíce medu

Nalijeme mléko s vodou do hrnce a když se začne vařit přidáme vločky. Necháme je trošku bublat a mezitím si nakrájíme banán a dáme ho do misky, na něj nasypeme kokos a nalámanou čokoládu.
Až bude mít kaše požadovanou konzistenci odstavíme ji z ohně, přidáme med a poté ji dáme do misky. Čokoláda se krásně rozpustí :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat