neděle 26. ledna 2014

I love Roxy :-D + cvičení

Ahoj,
musím se vám pochlubit, včera jsem byla s mamkou nakupovat. Za vysvědčení ( jen jedničky a dvojky :-D ) jsem dostala svetr, který jsem objevila už v pondělí a okamžitě jsem se do něj zamilovala. A potom jsem objevila v Roxy:



A  to vše mě prosím stálo 1250 Kč, ano čtete dobře, taky jsem tomu nemohla uvěřit :-) Mám z toho opravdu velikou radost a barvy jsou ve skutečnosti ještě hezčí než na fotce :-) Batoh s penálem samozřejmě budu nosit do školy a z desek jsem si udělala jakýsi deník.



Tohle je můj první den, cvičení nebude každý týden stejné, ale chtěla bych to nějak takhle.
  • Každé ráno dělat tři sady: 20x zvednutí pánve na zádech s pokrčenýma nohama a 30 vteřin plank na loktech.
  • O víkendech kdy budu doma si zajdu ráno zaběhat do parku.
  • Každý den se protáhnu (provaz, rozštěp, most a pak chvíli držím nohy ve stoje.
  • Švihadlo - je vysvětleno na obrázku (číslo 958 znamená kolik jsem naskákala) - to bych chtěla dělat vždy dva dny a jeden odpočinkový a né není to z mé hlavy, okoukala jsem to u Nikki
  • Ve čtvrtek chodím lézt, to je den kdy nic jiného nestíhám, protože ráno odejdu do školy a vrátím se až v osm.
  • V pondělí a v pátek mám balet, už se těším na zítřejší hodinu :-D
Mějte se hezky :-)
Klára



Žádné komentáře:

Okomentovat