neděle 19. ledna 2014

Nákup v Kauflandu :-)

Ahoj,
minulý týden jsem byla se školou na lyžáku, takže nic moc zdravého jsem nejedla, ale zato jsem se hýbala od rána do večera, takže to zas tak moc nevadí.
Včera jsem byla v Kauflandu a jelikož jsem nakoupila spoustu dobrých věcí, tak Vám je musím ukázat.
Vrátila jsem se za tmy, takže světlo bohužel nic moc :-(



Divoká rýže a rýže natural, ještě jsem je nikdy nechutnala, takže uvidíme :-)




Pšeničné medové pukance a kukuřičná krupice, je to to samé jako polenta?



Čokolády, jedna 46% a druhá 60%.



Měly ve slevě chleby, tak mám do zásoby - slunečnicový, dýňový a žitný a okouzlily mě špaldové bagetky.



Mražené lesní ovoce a maliny.



Jahodové Ovofity, tvaroh, Fantasie s čokoládou (hřešit se musí :-) a bílý jogurt, neměli mojí oblíbenou Hollandii, ale tenhle mi asi chutná víc, jaký kupujete vy?



Zelenina :-)



a ovoce (to je asi půlka, zbytek se mi nevešel na mísu :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat